小通告

新增
Facebook:
http://www.facebook.com/deutschinesisch

如各位是找德國簽証的東西找到來的。不妨去我右邊,那個德國簽証的標籤,查看有關我之前所記綠的東西。我腦袋有限,不能記得太多的。交友的,歡迎歡迎呀!linenho(at)gmail(dot)com


2009年6月23日星期二

So what?

There are so many so call "RESPONSIBILITIES" when you grow older and older. If you consider yourself as a good daughter or son, you will deserve more "RESPONSIBILITIES" in your life.


Finally, they are too heavy for me.. I am just a tiny thing on the earth.. Can't always be responsible for something which I am not responsible for.


God, can you leave me in peace or just let me rest in peace?
WTF.

4 則留言:

Tiramisusu 說...

我隔海給妳抱抱哦~

小貝 說...

謝謝..不過一說起家事我又頭痛了。

Hana 說...

攬攬小貝!

別想太多了,能睡就先睡,能吃就先吃,生活中很多事情我們都是無能為力的,只要盡了力就沒有什麼好自責的。

小貝 說...

嗯!我想通了

謝謝花姐~