小通告

新增
Facebook:
http://www.facebook.com/deutschinesisch

如各位是找德國簽証的東西找到來的。不妨去我右邊,那個德國簽証的標籤,查看有關我之前所記綠的東西。我腦袋有限,不能記得太多的。交友的,歡迎歡迎呀!linenho(at)gmail(dot)com


2008年10月31日星期五

飛飛飛麻煩事

9月28日至10月8日,為了愛情,9月28日在HEATHROW機場由10:30AM等到6:00PM...
也於10月8日在FRANKFURT機場早上10:30AM機飛到HEATHROW機場10:30AM等到6:05PM飛機,再飛星加坡。再3:30PM飛香港。以後都唔玩轉機,真係頂你個肺。

不過SINGAPORE AIRLINE真係一讚,不愧為TOP 1 AIRLINE。

係唔明點解英國D CUSTOMS咁Q麻煩,我去星加坡關你鬼事咩。

沒有留言: